KARIÉRA
Asistentka - administrativní pracovnice v pojišťovnictví
Moderní pojišťovací makléřská společnost hledá do svého týmu další spolehlivou kolegyni pro pracoviště v Plzni.
Požadujeme:
- praxe v oboru pojišťovnictví je velkou výhodou
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou a čistý výpis z rejstříku trestů
- uživatelskou znalost na PC MS Office (Excel, Word)
- velmi silné komunikační schopnosti, zodpovědný přistup k práci a k jednání s klient
- samostatnost
- zájem učit se novým věcem
- zajištění chodu kanceláře
Nabízíme:
- zajímavou, samostatnou a odpovědnou práci v prosperující společnosti
- pravidelný plat
- služební telefon i k osobnímu užívání
- pracovní smlouvu na HPP na dobu neurčitou
- profesionální zaškolení, díky kterému se stanete odborníkem ve světě pojišťovnictví
- bezplatné zajištění potřebných zákonných certifikací
- skvělý kolektiv a praktickou pomoc manažera nejen při zaškolen
- práci v moderním prostředí
- dovolenou 4 týdny
- uhradíme za Vás pojištění odpovědnosti zaměstnance zaměstnavateli
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na stravování
Nástup dle dohody – v nejbližším možném termínu.
Kontaktní osoba:
Michaela Hendrychová
obchodní manažerka
+ 420 720 968 368
hendrychova@icg-group.cz